Win je factuurbedrag terug
Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen. We vinden jouw mening zeer belangrijk, want zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren als dat nodig is.
Hoe kan ik meedoen?
Vul jouw beoordeling hieronder in voor het onderhoud aan de auto. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.
Helaas heb ik een teleurstellende ervaring gehad met James Garage Van der Wel. Mijn auto starte niet meer en toevallig stond ik geparkeerd naast Garage Van der Wel. De eerste indruk aan de balie was goed, de medewerker was vriendelijk en vertelde mij als ik de auto hier zou brengen, zij de dinsdag contact op zouden nemen om te vertellen wat het zou kosten en wat het zou zijn. Dit was op zaterdag 12/03. Dinsdag was ik om 17:00 nog niet gebeld, dus besloot ik zelf te bellen. Ik had een andere medewerker aan de lijn die vertelde mij dat het druk was en heleboel redens waarom ik nog niet op de hoogte was gesteld. Ze hadden mij ook kunnen bellen en eerlijk kunnen zeggen dat het langer duurt in plaats van dat ik er achter aan moet. Maar de medewerker verzekerde mij dat hij de dag daarna mij zou kunnen vertellen wat het is en wat het gaat kosten. Helaas maar een max aantal tekens mogelijk, maar kortom: Geen afspraken nakomen, Reperatie van €630, zonder mij op de hoogte te stellen.
Klantvriendelijk en altijd klaar voor een praatje.
Zowel een onderhoudsbeurt, apk en airco-check gedaan. Daarnaast helaas autoschade opgelopen wat direct werd beoordeeld. Dit bleek zonder probleem meegenomen te kunnen worden in de beurt. Ik ben hier zeer tevreden over en wordt altijd prettig geholpen. Geconstateerde problemen van de auto worden eerst netjes qua financiën besproken en gevraagd om te verhelpen. Ben sinds een aantal jaren graag bij deze garage en ben zeer tevreden.
Mijn auto t.w. een Toyota Avensis 11-RLN-2 was in onderhoud bij de merkdealer echter ik ben er echt nooit tevreden over geweest. Mijn auto is voorzien van een LPG installatie. (bij aankoop van de auto in 2015 op mijn initiatief ingebouwd). Bij problemen gaf men het advies de LPG installatie er maar uit te halen maar daar had ik dus geen LPG voor in laten bouwen. Bij mijn vrijwilligerswerk voor Humanitas kreeg ik van een van de medewerkers het advies om het onderhoud onder te brengen bij v.d. Wel in Bergschenhoek. Nou daar heb ik dus helemaal geen spijt van. Men is behulpzaam, vriendelijk en transparant want dat ontbrak er bij de merkdealer nogal eens aan. De auto hield in zowel op LPG als op benzine. Men heeft de problemen keurig netjes opgelost en ik ben dik tevreden en blijf klant bij v.d. Wel in Bergschenhoek.
Het personeel kent de auto en de eigenaar, waardoor je er direct thuis voelt. De reparatie/onderhoud wordt goed, efficient uitgevoerd. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gedaan is.
Wij zijn weer snel en effectief geholpen. Prima service en vriendelijk personeel!
Vlot accuraat en goed
Twee jaar geleden een Hyundia i 10 aangeschaft en zeer tevreden over de service.
Gewoon goed en betaalbaar, vriendelijke mensen, kom er al jaren.
Altijd erg tevreden. Erg veel vetrouwen in de medewerkers, zijn vriendelijk en geven hun eerlijke en oprechte mening. Zullen nooit iets 'aansmeren' (behalve motorolie haha).
Heel erg vriendelijk en behulpzaam geholpen, op tijd, lekker kopje koffie gedronken tijdens het wachten, vreemd hetzelfde personeel maar nu geheel anders ! Voor mij een dikke 10 James ! (Leo)
Snelle service, er wordt meegedacht over mogelijkheden om problemen op te lossen en hier keuzes in te maken
Zit je in de knel? Trek gerust bij James Autoservice Leo van der Wel aan de bel! APK en onderhoudsbeurt, maar niet getreurd, bij Leo van der Wel is alles goed en snel gebeurd! Al jaren ben ik een tevreden klant en dat schept een band.... De rekening moet helaas vanzelfsprekend worden betaald, belangrijkste voor mij is dat ik nog nooit van het uitgevoerde werk heb gebaald! Fijn dat het personeel je bij naam kent en nooit je vertrouwen schendt, een kritische klant zoals ik telt voor twee, maar met Leo van der Wel kun je gerust in zee! Mijn factuurbedrag terugwinnen? Wie weet is het geluk aan mijn kant en verklaar ik mij bij James autoservice van der Wel voor eeuwig tot klant!!
Fijne garage, beloven wat er afgesproken wordt. Luisterend oor, en er word snel, goed en schoon gewerkt en afgeleverd. Meer dan tevreden, zeker een aanrader.
Nooit eerder gebruik gemaakt van James Autoservice, ben zeer benieuwd!
Helaas bleek mijn koppelingset kapot te zijn. Ik had gebeld en mocht direct langskomen. Daar de auto gebracht was het al snel duidelijk. Ze waren duidelikk over de duur van de reparatie en hebben daarna geneld met de kosten. Kortom: ze leveren kwaliteit en communicatie verloopt hartstikke goed. Nooit ontevreden geweest over James autoservice.
Sinds kort weer overgestapt naar Leo van de Wel, vanuit ervaringen vanuit het verleden. Bij de officiële Opel dealer heb ik nog nooit zo goede service gekregen dan bij deze garage. Ik ben blij dat hij nu aangesloten is bij JAMES. Deze vestiging kent zijn klant (ook bij naam), is betrouwbaar en zeer servicegericht. Je kan je geen betere garage wensen en ben (weer) een zeer tevreden klant.
Al tijdens het telefoontje om een afspraak te maken viel me de vriendelijkheid op. Ik ben heel tevreden over de gedane werkzaamheden.tijdens het wachten werd me zelfs een kopje koffie naar buiten gebracht!! Na 45 minuten werd mijn auto, gewassen en wel weer naar buiten gereden! Dikke duim voor dit bedrijf.
Nette zaak; Goede service; Vriendelijk personeel; Redelijke prijs.